Favbet Екстра-ліга - український футзал вперше отримав титульного спонсора
|
Асоціація футзалу України та міжнародна букмекерська компанія Favbet оголошують про співробітництво та презентують нову назву чемпіонату Favbet Екстра-Ліга.
АФУ та Favbet підписали договір про співпрацю терміном на один сезон. Партнери будуть скеровувати зусилля на розвиток чемпіонату та українського футзалу загалом. Частина партнерського внеску компанії призначена клубам на покриття поточних витрат, решта суми буде скерована на розвиток чемпіонату (рекламні прояви та медійна складова).
Чемпіонат України серед команд вищої ліги "Екстра-ліга" 2019/20 пройде з новими емблемою та назвою.
У графічній емблемі імплементовано основні елементи логотипів титульного спонсора - компанії Favbet і чемпіонату серед команд Екстра-ліги. Така кількість зірок символізує клуби, які стали засновниками Екстра-ліги.
"Ми продовжуємо добру традицію партнерства з українським футболом. Після презентації Favbet Ліги спільно з УПЛ, ми починаємо новий сезон спільно з АФУ. Головний девіз нашої компанії "Запали гру!", і ми прагнемо аби весь український футбол був запальним. Наші цінності в партнерстві незмінні: генерувати фан, залучати вболівальників, розвивати футбольну спільноту і поза футбольним полем", - Катерина Машевська, директор з комунікацій компанії Favbet.
"З радістю повідомляємо про те, що вперше в історії українського футзалу найвищий за рангом дивізіон матиме свого титульного спонсора. Це одна з провідних компаній у своїй сфері як на українському, так і міжнародному рівнях. Впевнений, що така співпраця стане серйозним кроком вперед для розвитку та популяризації українського футзалу", - Сергій Владико, президент Асоціації футзалу України.